13 marca 2013

NIESPODZIANKA

Długo zastanawiałam się co ma zostać moją niespodzianką dla Was. Chciałam po prostu wstawić kolejny rozdział, ale to byłoby za mało. Dlatego, mam zaszczyt przedstawić Wam (moim zdaniem) najlepsze filmiki Dramione. Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)

Na początek - Paradise 


One Day Too Late 



I'm Always All For You - krótkie, ale piękne :)



Mała zmiana, mamy trójkąt ♥



Łzy w oczach ♥










     I jak Wam się spodobał ten pomysł ? Może być ? A jeśli tak, to czy chcecie więcej takich akcji ? A może macie swoje własne propozycje, o co można by jeszcze urozmaicić bloga ? Piszcie w komentarzach !
     Z mojej strony to wszystko na dzisiaj :) Do zobaczenia przy następny rozdziale, obiecuję, że będzie się działo ♥

1 komentarz:

  1. Mnie to się bardzo podobało. Chciałabym więcej takich akcji. Ale cały czas czekam na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń